Dažnai užduodami klausimai


1. Bendra informacija


1.1 Ką daro ši svetainė?

www.iban.com siūlo internetinę mokėjimų duomenų (ir tarptautinių banko sąskaitų numerių) patvirtinimo platformą.
Mūsų paslauga siūlo tokias pagrindines funkcijas kaip:

- Patikrinti ar IBAN yra GALIOJANTIS (naudojant kontrolinių skaičių algoritmus)
- Nustatyti banko informaciją iš IBAN
- Identifikuoti BIC kodus iš IBAN
- Patikrinti vietinio banko kodą ir paskyros numerius, kad galėtumėte juos naudoti
- Apskaičiuoti IBAN iš vidaus sąskaitos numerio ir banko kodo

1.2 Kas gali pasinaudoti šia paslauga?

Kiekvienas vidaus ar tarptautinio banko mokėjimus tvarkantis verslas gali rasti naudos iš mūsų paslaugų.
Patvirtindami mokėjimų duomenis, pvz., IBAN, prieš apdorodami mokėjimus, įmonės sutaupo laiko ir papildomų mokesčių nepavykusių banko laidų operacijų metu.

1.3 Ar ši paslauga yra nemokama?

Mūsų svetainėje yra nemokamos išbandomosios IBAN patvirtinimo ir skaičiavimo versijos.
Nemokamas bandymas yra ribotas, kad apsaugotume mūsų paslaugas nuo piktnaudžiavimo.
Viršinę nemokamų užklausų kiekį, galite įsigyti neribotą planą mūsų licencijavimo puslapyje

1.4 Kodėl IBAN patvirtinimas neveikia mano šalyje?

Ne visos šalys integravo IBAN sistemą, gali būti, jog jūsų šalis to nepalaiko.
Tačiau praneškite mums, kad galėtume ištirti ir suteikti jums daugiau informacijos.
Galite matyti palaikomas šalis mūsų IBAN struktūros puslapyje

1.5 Kiek tuo galima pasitikėti?

Kontrolinio skaitmens algoritmai yra labai tikslūs būdai nustatyti spausdinimo klaidas ir patikrinti IBAN vientisumą.
Atlikdami papildomus patvirtinimo sluoksnius, pvz., banko kodų duomenų bazės paiešką, struktūrą ir formatavimą, sumažinsime klaidos tikimybę iki minimumo.
Mūsų banko kodų duomenų bazė yra sudaryta iš kelių oficialių šaltinių (centriniai bankai, finansų įstaigos, reguliavimo institucijos ir t.t.) ir yra reguliariai atnaujinama.

2. Techniniai klausimai


2.1 Ar turite API?

Taip, teikiame API prieigą visoms mūsų paslaugoms.
Dokumentaciją galite rasti mūsų kūrėjų skyriuje.

2.2 Ar turite masinio patvirtinimo funkciją?

Taip, mūsų nariams mes suteikiame didelę IBAN patvirtinimo sąsają.
Sistema priima IBAN sąrašą ir grąžina rezultatus CSV formate puslapyje arba parsisiunčiamame CSV/Excel faile.

2.3 Ar API paremta REST ar SOAP?

IBAN patvirtinimo paslaugai siūlome tiek SOAP, tiek REST API galinius taškus.
Prašome kreiptis į mūsų kūrėjų skyriuje, išsamiau, ieškokite pačiame API.

2.4 Kiek užklausų galima paleisti per sekundę?

Mes išbandėme savo sistemą, kad galėtume be streso gauti iki 10 užklausų per sekundę.
Tačiau didesniems sandoriams (tūkstančiai patvirtinimų) rekomenduojame savo kliento srityje naudoti didžiausią IBAN patvirtinimo priemonę.
Ji skirta atlikti vieną sandorį su milžinišku skaičiumi ir mažiausiai išteklių.

2.5 Ar galima gauti BIC/SWIFT kodą iš IBAN su jūsų paslauga?

Taip, mūsų duomenų bazėje yra daugelio remiamų šalių ir jų bankų BIC kodai.
Mūsų API ir mūsų rankinė paieška suteikia tokią informaciją, jei ji yra.


2.6 Ar galima išbandyti paslaugą prieš perkant?

Taip, galite paprašyti nemokamos bandomosios paskyros mūsų Registracijos puslapyje .
Bandomojoje paskyroje yra 100 nemokamų užklausų, kuriomis galite patikrinti API ir rankines sąsajas.
Bandomoji paskyra baigsis po vieno mėnesio.


3. Licencijavimo klausimai


3.1 Kaip galiu įsigyti prieigą prie jūsų paslaugų?

Galite pasirinkti tinkamą planą ir paslaugą iš mūsų užsakymų skyriaus.

3.2 Kokius mokėjimo būdus priimate?

Mūsų mokėjimo paslaugų teikėjas ( Avangate ) palaiko įvairius mokėjimo būdus. Galite mokėti kreditine kortele, banko pavedimu, PayPal ir kitais.

3.3 Ar galiu pasikalbėti su kuo nors, jog gaučiau daugiau informacijos apie jūsų paslaugas?

Taip, mūsų pardavimų komanda laukia skambučių nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9:00 iki 17:00 CET.

3.4 Ar narystės planai baigiasi?

Taip, visi mūsų planai yra vienų metų narystė.
Jūsų paslaugos baigsis tiksliai po 12 mėnesių, kai įsigijote planą.

3.5 Ar prarasiu savo nepanaudotas užklausas, kuomet pasibaigs mano paslauga?

Taip, užklausos pateikiamos 12 mėnesių po pirkimo. Po galiojimo pabaigos, visos paskyros užklausos yra nebegaliojančios.

4. Paskyros pagalba


4.1 Kaip galiu susisiekti su pagalba?

Pagalbos bilietą galite pateikti iš savo Klientų srities.

4.2 Kaip greitai gausiu atsakymą į savo bilietą?

Mūsų pagalba dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9:00 iki 17:00 CET.
Darbo valandomis, mes paprastai galime atsakyti jums per valandą.

Ne darbo valandomis, atsakymas gali būti atidėtas.

4.3 Ar galiu atnaujinti savo profilio informaciją?

Taip, jūsų klientų srityje -> skyriuje Mano paskyra galite keisti paskyros kontaktinius duomenis.

4.4 Ar galiu pakeisti slaptažodį?

Taip, galite lengvai pakeisti savo slaptažodį iš savo klientų srities -> Mano paskyra skyriaus.

4.5 Ar galiu pakeisti naudotojo vardą?

Ne, jūsų naudotojo vardas negali būti pakeistas iš jūsų klientų srities.